DATA ANSVARLIGHED: | KONTAKT OPLYSNINGER |
Webador.com, JouWeb.nl | Nobletick Watches & Watchmaking |
Torenallee 20 | Karinevej 10 |
5617 BC Eindhoven | 6800 Varde |
Holland | Danmark |
Email: support@webador.com | Email: kontakt@nobletick.dk |
Fortrydelsesret
Nobletick yder 14 dages fortrydelsesret som lovpligtigt, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Emballagen skal være uåbnet og i original og intakt stand. Varer som er brugt tages ikke retur. Hvis en urkasse har været åbnet eller lænken har været kortet af, tages det ikke retur. Varer som er specialfremstillet eller ændret i størrelse kan ikke returneres. Du skal afprøve varen på samme vis, som hvis du stod i en af vores fysiske butikker – du kan altså afprøve varen, men ikke tage den i brug. Er dette tilfældet eller er varen håndteret på anden måde, end det var nødvendigt, for at kunne fastslå varens art, egenskaber og den måde, som den fungerer på, tilbagebetales købsbeløbet ikke.
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Desuden er det dig, som bærer risikoen, når du sender en vare retur til os. Vi anbefaler derfor, at du sender varerne retur som rekommanderet pakke eller værdiforsendelse, alt afhængig af varens værdi.
Returnering
Hvis du vælger at returnere dine varer, så skal varen være afsendt inden de 14 dage. Ved returnering af varer er der omkostninger på 54,- inkl. fragt. Du er velkommen til at returnere dit køb i vores butik i stedet for at sende med post.
Ved returnering via post pakkes pakket forsvarligt ind og sendes til nedenstående adresse:
Nobletick Watches & Watchmaker
Karinevej 10
6800, Varde
Beløbet bliver tilbageført på fakturaens telefonnummer eller betalingskort brugt ved køb.
Ved spørgsmål om returnering er du velkommen til at bruge vores kontaktformular eller skrive direkte til personale på den blå knap i hjørnet af hjemmesiden.
Reklamation
I henhold til købeloven, kan man få en mangelfuld vare, repareret, ombyttet, afslag i prisen eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation – medmindre fejlen skyldes misligholdelse eller overlast. Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Nobletick skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen og henvendelse skal ske på kontakt@nobletick.dk.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Nobletick har stillet dig i udsigt.
Bemærk yderligere, at du bærer risikoen, når du sender en vare/pakke til os indtil modtagelsen. Husk derfor at pakke varen i forsvarligt emballage og gemme kvitteringen for afsendelsen til evt. fremtidig reference.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af varen.